Posouzení efektivnosti řízení telemarketingového projektu v rámci call centra firmy Teleperformance – Bc. Kristýna Kroupová
Bc. Kristýna Kroupová
Bakalářská práce
Posouzení efektivnosti řízení telemarketingového projektu v rámci call centra firmy Teleperformance
Assessment of effectiveness of project management in the telemarketing call center company Teleperformance
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje efektivnosti řízení telemarketingového projektu v call centru Teleperformance. Zaměřuje se na řízení lidských zdrojů v rámci vybraného telemarketingového projektu. V závěru práce je řešen návrh na zefektivnění využívání lidských zdrojů v call centru.Abstract:
This bachelor thesis focuses on efficient management of the telemarketing call center project in the Teleperformance. It focuses on human resource management in selected telemarketing project. In conclusion the proposal is designed to streamline the use of human resource call center.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Daniel Salava, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KROUPOVÁ, Kristýna. \textit{Posouzení efektivnosti řízení telemarketingového projektu v rámci call centra firmy Teleperformance}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/m45flz/.
Jak správně citovat práci
Kroupová, Kristýna. Posouzení efektivnosti řízení telemarketingového projektu v rámci call centra firmy Teleperformance. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích
Práce na příbuzné téma
-
Zakladatelský projekt call centra
Petr Bureš -
Call centrum na klíč - technická podpora zákazníkovi
Magdaléna Jurušová -
Integrovaný systém řízení ve společnosti Centrum výzkumu Řež s.r.o.
Barbora Rambová -
Optimalizace procesů projektového řízení v projektu centrum excelentnosti LignoSilva
Jakub Slávik -
Assessment centrum jako metoda výběru pracovníků
Tereza Heroková -
Řízení jakosti v podnicích cestovního ruchu aplikované na Zámecký penzion a Turistické informační centrum ve Valašském Meziříčí
Pavla Němcová -
Analýza a návrh řešení Business intelligence pro obchodní centrum
Mariia Shevchenko -
Metoda Assessment centrum v podnikové praxi
Lenka SOUKUPOVÁ