Bc. Kristýna Kroupová

Bakalářská práce

Posouzení efektivnosti řízení telemarketingového projektu v rámci call centra firmy Teleperformance

Assessment of effectiveness of project management in the telemarketing call center company Teleperformance
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje efektivnosti řízení telemarketingového projektu v call centru Teleperformance. Zaměřuje se na řízení lidských zdrojů v rámci vybraného telemarketingového projektu. V závěru práce je řešen návrh na zefektivnění využívání lidských zdrojů v call centru.
Abstract:
This bachelor thesis focuses on efficient management of the telemarketing call center project in the Teleperformance. It focuses on human resource management in selected telemarketing project. In conclusion the proposal is designed to streamline the use of human resource call center.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Daniel Salava, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kroupová, Kristýna. Posouzení efektivnosti řízení telemarketingového projektu v rámci call centra firmy Teleperformance. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích