Názory rodičů na inkluzi žáků na prvním stupni základní školy – Libuše Ondrušková
Libuše Ondrušková
Bakalářská práce
Názory rodičů na inkluzi žáků na prvním stupni základní školy
Parents' Opinions on Inclusion of Primary School Pupils
Anotace:
Ve své bakalářské práci zpracovávám téma "Názory rodičů na inkluzi žáků na prvním stupni základní školy". Je členěna do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. Teoretická část se dále dělí na tři kapitoly, v první jsou vymezeny pojmy související s inkluzí žáků s postižením či znevýhodněním ve školní praxi. Část je věnována důležitosti inkluze nejen z pohledu vzdělávání, ale také z pohledu sociálního …víceAbstract:
In my bachelor project I am analysing the topic of "Parents' opinions on inclusion of primary school pupils". It is divided into two main parts - a theoretical and a practical one. The theoretical part is farther divided into three chapters, the first one specifies expressions connected with the inclusion of disabled or disadvantaged pupils within school life. One part is focused on the importance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ondrušková, Libuše. Názory rodičů na inkluzi žáků na prvním stupni základní školy. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ