Interakce bilingvních sourozenců – Martina Nicholls
Martina Nicholls
Bakalářská práce
Interakce bilingvních sourozenců
Interaction of Bilingual Siblings
Anotace:
Řada faktorů ovlivňuje schopnost jedinců získávat a udržovat si znalost ve více než jednom jazyce známou jako bilingvismus. Tato studie se zabývá analýzou interakce bilingvních sourozenců ve dvou různých prostředích, a to u otce anglické národnosti a dále u matky české národnosti. Zkoumaný materiál má podobu dvou nahraných rozhovorů, jednoho z každého prostředí, kde spolu sourozenci hovoří bez přítomnosti …víceAbstract:
A wide range of factors influence the ability of individuals to acquire and maintain proficiency in more than one language, which is known as bilingualism. This study intends to add to the body of literature in this field by analysing the interaction of two bilingual siblings in two different settings: the home of their English father, and the home of their Czech mother. The material takes the form …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 1. 2017
Identifikátor:
http://is.akcentcollege.cz/th/4571/ac_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Homoláč, CSc.
- Oponent: Mgr. Ela Krejčová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT CollegeAKCENT College
Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Angličtina jako cizí jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Language Acquisition: The Dominant Language of a Bilingual Child
Daniela Hilliard -
Využití AI při tvorbě no-code a low-code aplikací
Jan Kluz -
Low-code / No-code rule based engine nad pozičními daty
Natálie Vychodilová -
Study of impact and flexibilities provided by sharing code logic in code architecture layers written using KMM for android & iOS mobile applications.
Mayur Pathak -
Code-switching and Code-mixing as Persuasive Strategies in Advertising
Zuzana Alcnauerová