Konkurenceschopnost časopisu KAJMAN na českém trhu – Bc. Tomáš Vítek
Bc. Tomáš Vítek
Master's thesis
Konkurenceschopnost časopisu KAJMAN na českém trhu
The competitive strength of the KAJMAN magazine in the Czech market
Abstract:
Hlavní podstatou této diplomové práce je provedení analýzy konkurenceschopnosti periodika KAJAMN a ostatních konkurenčních periodik na českém trhu. Návrhy a řešení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti periodika KAJMAN jsou navrhnuty na základě výsledků provedené analýzy.Abstract:
The main substance of this thesis is to analyze competitiveness of KAJMAN periodical and other competing journals on the Czech market. Suggestions and solutions to increase competitiveness of periodical KAJMAN are presented based on the results of the analysis.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010
Identifier:
https://is.sting.cz/th/ujmft/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2010
- Supervisor: Ing. Michaela Učíková
- Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Stanovení hodnoty pro zákazníka pro vybranou kategorii chemických produktů
Daniela Kaplanová -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
Klára Hanzlíková -
Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku
Lukáš Holeček