Význam a účinnost didaktické hry ve výuce odborných předmětů – Ing. Ondřej Szabó
Ing. Ondřej Szabó
absolventská práce studenta CŽV
Význam a účinnost didaktické hry ve výuce odborných předmětů
The importance and effectiveness of didactic games in vocational subjects
Anotace:
V rámci několika vyučovacích hodin byly na SZeŠ Poděbrady v hodinách Biologie a ekologie, a Pěstování rostlin realizovány dvě didaktické hry: první kolektivní hra byla zaměřena na kooperaci mezi studenty a opakování znalostí (Riskuj), druhá byla zaměřena na prokázání znalostí v souvislém monologu před větší skupinou lidí (Maturita nanečisto). Cílem bylo prokázat sílu didaktické hry jako jedné z aktivizujících …víceAbstract:
Within several lessons, two didactic games were implemented at SZeŠ Poděbrady in the lessons Biology and Ecology, and Plant Cultivation: the first collective game was focused on cooperation between students and repetition of knowledge (Take a risk), the other was focused on demonstrating knowledge in a continuous monologue in front of a larger group of classmates (Graduation in sketch). The aim was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Marie Hanušová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SZABÓ, Ondřej. \textit{Význam a účinnost didaktické hry ve výuce odborných předmětů}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/m4pp7g/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíceloživotní / obor:
Rozšiřující kurz / Studium učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Rozbor prověřování, hodnocení a klasifikace praktických dovedností při výuce předmětu odborný výcvik
Pavel Hartvich -
Analýza spolupráce učitele odborného výcviku a učitele odborných předmětů na střední škole.
Marcela MEINHARDOVÁ -
Didaktická hra - Osová a stredová súmernosť
Erika SABOVÁ -
Hra ve výuce na středních odborných školách zaměřených na textilní výrobu
Barbora Rudincová -
Didaktická hra jako prostředek ke zvýšení motivace žáků v hodinách přírodovědy
Tereza CHAUTUROVÁ -
Didactic Potential of Board Games in Teaching English at Primary Schools
Simona Kopecká -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Defining, Developing, and Deploying a Digital Game-based Learning Experience for a Literature Class
Patrik Míša
Název
Vložil
Vloženo
Práva