Bc. Alžběta Flaschková

Master's thesis

Marketingová komunikace Rádia Čas Rock s ohledem na cílovou skupinu

Marketing Communications of the Rádio Čas Rock station concerning a specific target Group
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Rádia Čas Rock s důrazem na online komunikaci. Rádio Čas Rock je regionální rozhlasová stanice působící od roku 2011 v Moravskoslezském kraji. V teoretické části jsou vymezeny pojmy související s vývojem komunikace a médií. Důraz je kladen na rozhlas, český rozhlasový trh a marketingovou komunikaci rozhlasových stanic. Praktická část obsahuje charakteristiku …more
Abstract:
This thesis deals with marketing communication Rádio Čas Rock focused on online com-munication. Rádio Čas Rock is a regional radio station operating in the Moravian- Silesian region since 2011. The theoretical part defines terms related to the development of communication and media, mainly radio and czech radio market and marketing communication. The practical part contains the characteristics of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Flaschková, Alžběta. Marketingová komunikace Rádia Čas Rock s ohledem na cílovou skupinu. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications