Rozvoj dílčích funkcí u dětí předškolního věku metodou Brigitte Sindelarové – Bc. Marcela Kostíková
Bc. Marcela Kostíková
Diplomová práce
Rozvoj dílčích funkcí u dětí předškolního věku metodou Brigitte Sindelarové
Development of partial functions with preschool children by Brigitte Sindelarova method
Anotace:
Diplomovaná práce je zaměřena na rozvoj dílčích funkcí u dětí předškolního věku. Cílem diplomové práce a výzkumného projektu je analyzovat a podporovat rozvoj dílčích funkcí u dětí předškolního věku metodou Brigitte Sindelarové a ověřit její účinnost vzhledem k diagnostice. Práce je rozdělena na čtyři kapitoly, z nichž každá obsahuje čtyři podkapitoly. První tři kapitoly jsou teoretické a zabývají …víceAbstract:
The thesis is focused on the development of partial functions of preschool aged children. The aim of the thesis and the research is to analyze and promote the development of preschool children partial functions by Brigitte Sindelarova´s method and verify its effectiveness considering the diagnosis. The work is divided into four chapters, each of them contains four chapters. The first three chapters …víceKlíčová slova
Klíčová slova předškolní vzdělávání předškolní věk deficity dílčích funkcí rozvoj dílčích funkcí diagnostika tréninkový program prevence specifických poruch učení Key words preschool education preschool age deficits in particular functions partial function development diagnostics training program prevention of specific learning disabilities
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qsses/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Alena Sedláčková, DiS.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Obraz specifických poruch učení u vysokoškolských studentů
Andrea Lázničková -
Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku
Jana Ondráčková -
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
Markéta Luňáková -
Využití barevných folií pro kompenzaci specifických poruch učení
Zuzana Odvárková -
Vliv specifických poruch učení na život dospělého člověka
Iveta Vodičková -
Možnosti reedukace specifických poruch učení v dyslektických kroužcích základních škol v okresu Břeclav
Monika Válková -
Vliv specifických poruch učení na dospělé jedince
Hana Krobotová