Zlepšení čtení s porozuměním prostřednictvím aktivizace znalostí žáků v hodinách AJ na 1. stupni ZŠ – Ing. Jaroslava Vítová
Ing. Jaroslava Vítová
Master's thesis
Zlepšení čtení s porozuměním prostřednictvím aktivizace znalostí žáků v hodinách AJ na 1. stupni ZŠ
Increasing Reading Comprehension by Activating Pupils´ Prior Knowledge in EFL Classes at Elementary school
Abstract:
Běžný, každodenní život vyžaduje potřebu čtení. Ve škole se děti nejdříve učí technice čtení, následně hned je rozvíjena čtenářská gramotnost.Aby se dítě stalo úspěšným čtenářem, mělo by zvládat jednotlivé roviny čtenářské gramotnos-ti. Základním předpokladem jejich zvládnutí je čtení s porozuměním, což znamená získat co nejefektivnějším způsobem požadovanou informaci z textu. K tomu, aby čtenář skutečně …moreAbstract:
Common everyday life requires the need of reading. At schools, children at first learn the technique of reading, then the aim is to developed the reading literacy . Before becoming a successful readers, children should manage various levels of literacy. The basic prerequisite is their ability to cope with reading comprehension, which means to get information from a text as efficiently as pos- sible …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2013
Accessible from:: 4. 12. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 20. 1. 2014
- Supervisor: PaedDr. Zuzana Šaffková, CSc., M.A.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÍTOVÁ, Jaroslava. \textit{Zlepšení čtení s porozuměním prostřednictvím aktivizace znalostí žáků v hodinách AJ na 1. stupni ZŠ}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Sciences, Humanities and Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/m52yoj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vítová, Jaroslava. Zlepšení čtení s porozuměním prostřednictvím aktivizace znalostí žáků v hodinách AJ na 1. stupni ZŠ. Liberec, 2013. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.12.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 12. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Extended study programme - English language, Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost Jak vychovat z dítěte čtenáře?
Beatrice DUBOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
Jana Kalinová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Vliv čtenářské dílny na rozvíjení čtení s porozuměním u dětí v logopedické třídě ZŠ.
Olga Ondrušová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ -
Rozvoj čtení s porozuměním v běžné výuce 3. třídy základní školy
Ivona Čermáková -
Rozvíjení dovednosti čtení s porozuměním v mateřské škole prostřednictvím knihy Jiřího Kahouna Příhody včelích medvídků
Lenka Sobotková