Analýza on-line firemních komunikačních procesů se zaměřením na on-line komunikaci ve Futured apps s.r.o v době pandemie COVID-19 – Bc. Eva Vašíčková
Bc. Eva Vašíčková
Bakalářská práce
Analýza on-line firemních komunikačních procesů se zaměřením na on-line komunikaci ve Futured apps s.r.o v době pandemie COVID-19
Analysis of on-line corporate communication processes focusing on on-line communication in Futured apps s.r.o during the COVID-19 pandemic
Anotace:
Komunikační procesy a jim příslušné firemní komunikační kanály zajišťují přenos informací v každé organizaci či firmě. Správnost a prostupnost těchto kanálů je stěžejní pro efektivnost a dosahování cílů. Cílem bakalářské práce je analýza on-line firemních komunikačních procesů ve firmě zabývající se vývojem mobilních aplikací Futured apps s.r.o a použitých komunikačních kanálů a prostředků, které Futured …víceAbstract:
Communication processes and their respective corporate communication channels ensure the transfer of information in any organization or company. The correctness and pervasiveness of these channels is central to effectiveness and the achievement of objectives. The aim of this bachelor thesis is to analyze the online corporate communication processes in the mobile application development company Futured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mwpbn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2021
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŠÍČKOVÁ, Eva. \textit{Analýza on-line firemních komunikačních procesů se zaměřením na on-line komunikaci ve Futured apps s.r.o v době pandemie COVID-19}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/m56hry/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
We Are Unilever: Researching Corporate Communication Strategies Online
Tereza HAVRLANTOVÁ -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
New types of media and its influence on the corporate communication
Anna Gordeeva -
Firemní komunikace v hotelnictví
Zuzana Zátopková -
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby