Nástroje situační analýzy a popis marketingového prostředí podniku – Ing. Kateryna Gal
Ing. Kateryna Gal
Diplomová práce
Nástroje situační analýzy a popis marketingového prostředí podniku
Instruments of situation analysis and description of marketing environment in enterprise
Anotace:
Tato diplomová práce „Nástroje situační analýzy a popis marketingového prostředí podniku“ je zaměřena na váhu důležitosti znalostí marketingového prostředí podniku a na nutnost identifikovat a průběžně sledovat síly a faktory působící ve vnějším a vnitřním prostředí firmy. Využitím základních marketingových metod a nastrojů je možně získat potřebné informace ke zpracování marketingové situační analýzy …víceAbstract:
This diploma thesis "Instruments of situation analysis and description of marketing environment in enterprise" is aimed at explaining the need for understanding of the marketing environment of the enterprise and the need to identify and continuously monitor the forces and factors that operate in the external and internal environment of the firm. Using basic marketing techniques and tools makes it possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t8056/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Babka, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Šárka Bursová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Monika Králová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Svatopluk Hybš -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
Silvie Hynčicová -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá