Tvořivost učitele ve výuce předmětu informatika v 1.roč. 4-letého gymnázia (využití předmětu informatika v mezipředmětových vztazích) – Ing. Eva CHLUDOVÁ
Ing. Eva CHLUDOVÁ
Master's thesis
Tvořivost učitele ve výuce předmětu informatika v 1.roč. 4-letého gymnázia (využití předmětu informatika v mezipředmětových vztazích)
Teacher´s Creativity during the Instruction of Computer Science in 1st Class of Four-Year Gymnasium (Computer Science Utilization in Inter-Subject Relations)
Abstract:
Práce se zabývá reformou školství, jejím průběhem a přístupy k vyučování, ke kterým reforma inklinuje. Dále práce podrobně rozebírá jednotlivé kurikulární dokumenty {--} Národní program vzdělávání, Rámcový vzdělávací program a Školní vzdělávací program, jejich náplň a obsah se zaměřením na gymnaziální vzdělávání. Čtenář této práce se seznámí s problematikou mezipředmětových vztahů a pojmem tvořivost …moreAbstract:
This work deals with the school reform, its progress and approach to tutoring and it is also a target of the reform. Furthermore the work analyses individual curricular documents in details - National Plan of Education, General Educational Program and School Educational Program, their contents. The reader of this work familiarizes with the problem of inter-subjects relations and with a definition of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 6. 2007
Accessible from:: 8. 6. 2007
Identifier:
6126
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHLUDOVÁ, Eva. \textit{Tvořivost učitele ve výuce předmětu informatika v 1.roč. 4-letého gymnázia (využití předmětu informatika v mezipředmětových vztazích)}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Applied Informatics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/m5endq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHLUDOVÁ, Eva. Tvořivost učitele ve výuce předmětu informatika v 1.roč. 4-letého gymnázia (využití předmětu informatika v mezipředmětových vztazích). Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 06. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 6. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / field:
Engineering Informatics / IT Education at Elementary and Secondary Schools
Theses on a related topic
-
Mezipředmětové vztahy ve výtvarné výchově - komparace přístupů vybraných gymnázií
Karolína VLČKOVÁ -
Mezipředmětové vztahy s prvky interkulturní výchovy v rané výuce cizího jazyka
Eva Skálová -
Mezipředmětové vztahy matematiky a zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Lukáš TRYBULA -
Mezipředmětové vztahy na úrovni plánovaného kurikula ve vzdělávacích oblastech Matematika a její aplikace a Člověk a svět práce.
Petr BARTOŇ -
Motivace zaměstnanců ve státním sektoru se zaměřením na nefinanční nástroje motivace
Lenka Ondřichová -
Motivace a angažovanost na pracovišti - Role finanční motivace v práci: výhody a nevýhody
Jakub Němeček -
Motivace ke studiu a výkonová motivace jako předpoklady úspěšnosti ve studiu
Tomáš Vašíček -
Formy manažerské motivace v kontextu pracovní efektivity Formy manažerské motivace v kontextu pracovní efektivity
Jakub Franc