Ing. Eva CHLUDOVÁ

Master's thesis

Tvořivost učitele ve výuce předmětu informatika v 1.roč. 4-letého gymnázia (využití předmětu informatika v mezipředmětových vztazích)

Teacher´s Creativity during the Instruction of Computer Science in 1st Class of Four-Year Gymnasium (Computer Science Utilization in Inter-Subject Relations)
Abstract:
Práce se zabývá reformou školství, jejím průběhem a přístupy k vyučování, ke kterým reforma inklinuje. Dále práce podrobně rozebírá jednotlivé kurikulární dokumenty {--} Národní program vzdělávání, Rámcový vzdělávací program a Školní vzdělávací program, jejich náplň a obsah se zaměřením na gymnaziální vzdělávání. Čtenář této práce se seznámí s problematikou mezipředmětových vztahů a pojmem tvořivost …more
Abstract:
This work deals with the school reform, its progress and approach to tutoring and it is also a target of the reform. Furthermore the work analyses individual curricular documents in details - National Plan of Education, General Educational Program and School Educational Program, their contents. The reader of this work familiarizes with the problem of inter-subjects relations and with a definition of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 6. 2007
Accessible from:: 8. 6. 2007
Identifier: 6126

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

CHLUDOVÁ, Eva. Tvořivost učitele ve výuce předmětu informatika v 1.roč. 4-letého gymnázia (využití předmětu informatika v mezipředmětových vztazích). Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 06. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 8. 6. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.