Tvořivost učitele ve výuce předmětu informatika v 1.roč. 4-letého gymnázia (využití předmětu informatika v mezipředmětových vztazích) – Ing. Eva CHLUDOVÁ
Ing. Eva CHLUDOVÁ
Diplomová práce
Tvořivost učitele ve výuce předmětu informatika v 1.roč. 4-letého gymnázia (využití předmětu informatika v mezipředmětových vztazích)
Teacher´s Creativity during the Instruction of Computer Science in 1st Class of Four-Year Gymnasium (Computer Science Utilization in Inter-Subject Relations)
Anotace:
Práce se zabývá reformou školství, jejím průběhem a přístupy k vyučování, ke kterým reforma inklinuje. Dále práce podrobně rozebírá jednotlivé kurikulární dokumenty {--} Národní program vzdělávání, Rámcový vzdělávací program a Školní vzdělávací program, jejich náplň a obsah se zaměřením na gymnaziální vzdělávání. Čtenář této práce se seznámí s problematikou mezipředmětových vztahů a pojmem tvořivost …víceAbstract:
This work deals with the school reform, its progress and approach to tutoring and it is also a target of the reform. Furthermore the work analyses individual curricular documents in details - National Plan of Education, General Educational Program and School Educational Program, their contents. The reader of this work familiarizes with the problem of inter-subjects relations and with a definition of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2007
Zveřejnit od: 8. 6. 2007
Identifikátor:
6126
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHLUDOVÁ, Eva. \textit{Tvořivost učitele ve výuce předmětu informatika v 1.roč. 4-letého gymnázia (využití předmětu informatika v mezipředmětových vztazích)}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/m5endq/.
Jak správně citovat práci
CHLUDOVÁ, Eva. Tvořivost učitele ve výuce předmětu informatika v 1.roč. 4-letého gymnázia (využití předmětu informatika v mezipředmětových vztazích). Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 06. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 6. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Učitelství informatiky pro základní a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Mezipředmětové vztahy ve výtvarné výchově - komparace přístupů vybraných gymnázií
Karolína VLČKOVÁ -
Mezipředmětové vztahy s prvky interkulturní výchovy v rané výuce cizího jazyka
Eva Skálová -
Mezipředmětové vztahy matematiky a zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Lukáš TRYBULA -
Mezipředmětové vztahy na úrovni plánovaného kurikula ve vzdělávacích oblastech Matematika a její aplikace a Člověk a svět práce.
Petr BARTOŇ -
Motivace zaměstnanců ve státním sektoru se zaměřením na nefinanční nástroje motivace
Lenka Ondřichová -
Motivace a angažovanost na pracovišti - Role finanční motivace v práci: výhody a nevýhody
Jakub Němeček -
Motivace ke studiu a výkonová motivace jako předpoklady úspěšnosti ve studiu
Tomáš Vašíček -
Formy manažerské motivace v kontextu pracovní efektivity Formy manažerské motivace v kontextu pracovní efektivity
Jakub Franc