Spotřební chování -- vliv dětí na spotřební chování rodičů – Eva Fialová
Eva Fialová
Bachelor's thesis
Spotřební chování -- vliv dětí na spotřební chování rodičů
Consumer behaviour- children’s influence on consumer behaviour of their parents
Abstract:
Bakalářská práce "Spotřební chování -- vliv dětí na spotřební chování rodičů " je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části se zaobírám přiblížením důležitých pojmů, které souvisí se spotřebním chováním a reklamou. V Praktické části bylo provedeno vlastní dotazníkové šetření zaměřené na ovlivňování spotřebního chování rodičů dětmi a na vztah dětí k reklamě. Cílem této práce …moreAbstract:
Bachelor Thesis "Consumer behaviour- children's influence on consumer behaviour of their parents" is divided in two parts, theoretical and practical. The purpose of the theoretical part is to bring readers important concepts and tools connected with consumer behaviour and advertisement. The practical part includes questionnaire investigation focused on children's influence on consumer behaviour of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 10. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21373
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2010
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Marcela Zamazalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21373
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
Julie Horáková -
Analysis of Consumer Behaviour in Touristic Field - on Example of Outgoing Tourism to Dubai
Julie Kalinová -
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Rizikové chování malých sociálních skupin během online výuky
Valentýna Hynková -
Jak děti předškolního věku ovlivňuje reklama
Tereza BRABCOVÁ -
Nekalosoutěžní reklama a její vliv na spotřebitele
Michaela Filipiecová -
Klamavá reklama v marketingu a její dopad na spotřebitele
Zuzana Reňáková