Hra jako jedna z možností výtvarné tvorby dětí v mateřské škole – Lenka Jiřikovská
Lenka Jiřikovská
Bakalářská práce
Hra jako jedna z možností výtvarné tvorby dětí v mateřské škole
The game as a one form of children art creation in kindergarten.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat hru jako jednu z možností výtvarné tvorby dětí v mateřské škole. Práce se skládá ze dvou hlavních částí, a to teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na význam hry v předškolním věku, její propojení s výtvarnou tvorbou a na ukotvení výtvarné výchovy v RVP PV. Teoretická východiska byla podkladem pro navržení souboru výtvarných her, který byl podrobně …víceAbstract:
The aim of this thesis is to describe the game as a one form of children art creation in kindergarten. The work consists of two main parts, theoretical and practical parts. The theoretical part is focused on the importance of play in preschool, its connection with artistic creation and anchoring of art education in RVP PV. Theoretical background was the basis for the proposed set of art games, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jiřikovská, Lenka. Hra jako jedna z možností výtvarné tvorby dětí v mateřské škole. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarná výchova a žáci s poruchou barvocitu
Anna Kučerová -
Analýza výtvarných technik na základě aplikace vzdělávacího obsahu oboru Výtvarná výchova na základní škole speciální
Veronika Jirková -
Výtvarná výchova u žáků s poruchou autistického spektra
Petra Matoušková -
Výtvarná výchova u žáků s mentálním postižením
Mája Balcarová -
Výtvarná výchova na prvním stupni ZŠ v integrativním pojetí
Markéta Popelková -
Tvorba pracovních listů pro předmět výtvarná výchova
Petra Höhneová -
Kresba pohádky dětmi předškolního věku a interpretace kresby
Hana Běhounková -
Dětská kresba jako výtvarný vyjadřovací prostředek a její využití v arteterapii a umění
Milena Malá