Can Preschool Children "Learn" a Foreign Language? – Bc. Ivana GÁLOVÁ
Bc. Ivana GÁLOVÁ
Bakalářská práce
Can Preschool Children "Learn" a Foreign Language?
Can Preschool Children "Learn" a Foreign Language?
Abstract:
This thesis addresses the question whether pre-school children can learn a foreign language. It is focused solely on pre-school children whose first language is other than English. These children learn English as a foreign language in pre-school programmes or in kindergarten but do not use this language as a natural means of communication. The work demonstrates how the age at which a person is exposed …víceAbstract:
Tato práce se zabývá otázkou, zda se předškolní děti mohou učit cizímu jazyku. Je zaměřena výhradně na děti předškolního věku, jejichž rodný jazyk je jiný než angličtina a angličtinu se učí jako cizí jazyk v mateřské škole. Práce se zabývá otázkou, jak může věk dítěte ovlivnit proces učení se cizímu jazyku. Otázka věku je spojena s problematikou vývojových charakteristik předškolního dítěte a dalších …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Libuše Slavíková, M.A. CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GÁLOVÁ, Ivana. Can Preschool Children "Learn" a Foreign Language?. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Shody a rozdíly v metodice výuky cizích jazyků u žáků se sluchovým postižením a žáků slyšících
Helena Hujerová -
K metodice výuky cizích jazyků u dětí s poruchami učení
Marie Stoklasová -
Lingvistické aspekty metodiky výuky cizího jazyka u dětí s poruchami učení
Anna BUROVÁ -
Lingvistické aspekty metodiky výuky cizího jazyka u dětí s poruchami učení
Anna BUROVÁ -
Klavírní metodika v českých zemích na přelomu 19. a 20. století
Lenka Kučerová -
Vliv učení se cizímu jazyku v mateřské škole na rozvoj slovní zásoby jazyka mateřského.
Zuzana MÜLLEROVÁ -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Angličtina pro děti předškolního věku
Dominika Holubářová