Vnímání značky zákazníkem generace Z v mezinárodním prostředí – Klára Vacková
Klára Vacková
Bakalářská práce
Vnímání značky zákazníkem generace Z v mezinárodním prostředí
Perception of the brand by generation Z in an international environment
Anotace:
Tématem bakalářské práce je vnímání značky zákazníkem generace Z v mezinárodním prostředí. Práce je zaměřena na mezinárodní značku pojištní MetLife. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak mezinárodní značka životního pojištění MetLife rezonuje s generací Z na českém trhu. Práce je dělena na teoretická východiska a případovou studii. Teoretická východiska vymezují branding na mezinárodních trzích, teorii …víceAbstract:
The topic of the bachelor's thesis is Generation Z brand perception in an international environment. The work is focus on the international insurance brand MetLife. The aim of the bachelor's thesis is to find out how the international life insurance brand MetLife resonates with Generation Z on the Czech market. The work is divided into theoretical starting points and a case study. The theoretical starting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Julie Holendová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vacková, Klára. Vnímání značky zákazníkem generace Z v mezinárodním prostředí. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
Adéla Pospíšilová -
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
Adéla Pospíšilová -
Vnímání retro značek u generace Z
Martin Dvořák -
Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování Generace Z
Lucie Krikelová -
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
Barbora Šafaříková -
Analýza komunikace a vnímání značky Jack Daniel’s v ČR z pohledu generace Z
Daniel Provazník -
Vnímání značky Škoda Auto a její relevance v kategorii elektromobilů mezi příslušníky generace Z v České republice
Michaela Kamarášová -
Zjištění postojů generace Y ke značkám kvality potravin
Dominika Rozmajzlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva