Vnímání značky zákazníkem generace Z v mezinárodním prostředí – Klára Vacková
Klára Vacková
Bachelor's thesis
Vnímání značky zákazníkem generace Z v mezinárodním prostředí
Perception of the brand by generation Z in an international environment
Abstract:
Tématem bakalářské práce je vnímání značky zákazníkem generace Z v mezinárodním prostředí. Práce je zaměřena na mezinárodní značku pojištní MetLife. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak mezinárodní značka životního pojištění MetLife rezonuje s generací Z na českém trhu. Práce je dělena na teoretická východiska a případovou studii. Teoretická východiska vymezují branding na mezinárodních trzích, teorii …moreAbstract:
The topic of the bachelor's thesis is Generation Z brand perception in an international environment. The work is focus on the international insurance brand MetLife. The aim of the bachelor's thesis is to find out how the international life insurance brand MetLife resonates with Generation Z on the Czech market. The work is divided into theoretical starting points and a case study. The theoretical starting …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Julie Holendová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vacková, Klára. Vnímání značky zákazníkem generace Z v mezinárodním prostředí. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
International Economic Relations / International Trade
Theses on a related topic
-
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
Adéla Pospíšilová -
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
Adéla Pospíšilová -
Vnímání retro značek u generace Z
Martin Dvořák -
Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování Generace Z
Lucie Krikelová -
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
Barbora Šafaříková -
Analýza komunikace a vnímání značky Jack Daniel’s v ČR z pohledu generace Z
Daniel Provazník -
Vnímání značky Škoda Auto a její relevance v kategorii elektromobilů mezi příslušníky generace Z v České republice
Michaela Kamarášová -
Zjištění postojů generace Y ke značkám kvality potravin
Dominika Rozmajzlová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights