Klára Vacková

Bachelor's thesis

Vnímání značky zákazníkem generace Z v mezinárodním prostředí

Perception of the brand by generation Z in an international environment
Abstract:
Tématem bakalářské práce je vnímání značky zákazníkem generace Z v mezinárodním prostředí. Práce je zaměřena na mezinárodní značku pojištní MetLife. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak mezinárodní značka životního pojištění MetLife rezonuje s generací Z na českém trhu. Práce je dělena na teoretická východiska a případovou studii. Teoretická východiska vymezují branding na mezinárodních trzích, teorii …more
Abstract:
The topic of the bachelor's thesis is Generation Z brand perception in an international environment. The work is focus on the international insurance brand MetLife. The aim of the bachelor's thesis is to find out how the international life insurance brand MetLife resonates with Generation Z on the Czech market. The work is divided into theoretical starting points and a case study. The theoretical starting …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Julie Holendová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Vacková, Klára. Vnímání značky zákazníkem generace Z v mezinárodním prostředí. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses m5x65b m5x65b/2
24/6/2024
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.