Využití projektového vyučování v předmětu pracovní činnosti – Bc. Miroslav DRABINA
Bc. Miroslav DRABINA
Master's thesis
Využití projektového vyučování v předmětu pracovní činnosti
Utilization of Project - based Learning in Subject Occupational Activities
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na projektové vyučování v předmětu pracovní činnosti na základní škole prvního a druhého stupně, s použitím materiálně didaktických pomůcek. Teoretická část se zabývá projektovým vyučováním, a to vymezením projektového vyučování i jeho historickým vývojem. Dále se zabývá didaktickými prostředky, jejich klasifikací a funkcí s použitím didaktických zásad. Také se zabývá předmětem …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on project teaching in the subject of Occupational activities at primary school of first and second degree, using material didactic aids. The theoretical part deals with project teaching, namely the definition of project teaching as well as its historical development. It also deals with didactic means, their classification and function using didactic principles. It also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Marek Václavík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DRABINA, Miroslav. Využití projektového vyučování v předmětu pracovní činnosti. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Upper Secondary Schools / Teaching Specialist Subjects
Theses on a related topic
-
Domácí vzdělávání na 1. stupni ZŠ v ČR
Zuzana Fridrichová -
Domácí příprava na vyučování pohledem žáků 1. stupně základní školy
Renáta Makyčová -
Projekt výzkumu znalostí a komunikačních kompetencí ve vztahu k lidem s mentálním postižením
Stanislava Vrágová -
Efekt individuální a skupinové formy administrace testu TIM3-5 na celkové výsledky s ohledem na schopnost čtení
Vojtěch Odvárka -
Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Nikola Doležalová -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Organizační formy na 1. stupni ZŠ - možnosti a podpora individualizovaného, skupinového a kooperativního učení žáků
Kateřina HORÁKOVÁ -
Metody a formy vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na druhém stupni ZŠ
Natálie Jedináková