Evaluation of Blogging as a mean of Marketing Communication in Kazakhstan – Ainur Bazhuova
Ainur Bazhuova
Bakalářská práce
Evaluation of Blogging as a mean of Marketing Communication in Kazakhstan
Abstract:
The current state of blogging in Kazakhstan was the subject of this bachelor thesis. The theoretical part provided an overview of historical development, the foundational concepts of marketing, and features of online communication platforms. The thesis then goes on to discuss the basics of the marketing mix and its key elements, including pricing, product, venue, and promotion (4P). The subject of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
- Oponent: Jana Pitrová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAZHUOVA, Ainur. \textit{Evaluation of Blogging as a mean of Marketing Communication in Kazakhstan}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/m6m869/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
Petra RACHVALOVÁ -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman
Název
Vložil
Vloženo
Práva