Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podniku – Bc. Martin Rosa
Bc. Martin Rosa
Diplomová práce
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podniku
Brand management and communication strategy in the family business
Anotace:
Diplomová práce pojednává o řízení značky, komunikační strategii a rodinném podnikání, s ohledem na současné trendy a tendence, včetně jejich aplikace v praxi konkrétního řešeného podniku. Teoretická východiska práce představují vývoj, důležitost, hodnotový žebříček a předání rodinného podnikání. Definuje pojem značka, hodnota značky a její řízení. Dále pojednává o marketingu, marketingové komunikaci …víceAbstract:
The diploma thesis deals with brand management, communication strategy and family business, with regard to current trends and trends, including their application in practice of a specific company. The theoretical part of the thesis presents development, importance, value ranking and handover of family business. It defines the notion of brand, brand value and its management. It also deals with marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p0cgo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Andrea Tomášková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček -
Sociologie marketingové komunikace a proměny hodnotových orientací
Jan Bors -
Vliv marketingové komunikace na strukturu životních stylů v současné české společnosti
Martin Kejř -
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
Ladislava Knihová -
Zhodnocení marketingové komunikace.
Iveta Brotánková -
Sociologie marketingové komunikace a formy životního stylu
Jan Vála -
Online marketing firem
Zuzana Beranová -
Rodinné podnikání - následnictví,výkonnost a konkurenceschopnost
Jan Zvolský