Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podniku – Bc. Martin Rosa
Bc. Martin Rosa
Master's thesis
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podniku
Brand management and communication strategy in the family business
Abstract:
Diplomová práce pojednává o řízení značky, komunikační strategii a rodinném podnikání, s ohledem na současné trendy a tendence, včetně jejich aplikace v praxi konkrétního řešeného podniku. Teoretická východiska práce představují vývoj, důležitost, hodnotový žebříček a předání rodinného podnikání. Definuje pojem značka, hodnota značky a její řízení. Dále pojednává o marketingu, marketingové komunikaci …moreAbstract:
The diploma thesis deals with brand management, communication strategy and family business, with regard to current trends and trends, including their application in practice of a specific company. The theoretical part of the thesis presents development, importance, value ranking and handover of family business. It defines the notion of brand, brand value and its management. It also deals with marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/p0cgo/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Andrea Tomášková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Utváření hodnotových orientací a životního stylu jedinců pod vlivem marketingové komunikace
Daniel Havlíček -
Sociologie marketingové komunikace a proměny hodnotových orientací
Jan Bors -
Vliv marketingové komunikace na strukturu životních stylů v současné české společnosti
Martin Kejř -
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
Ladislava Knihová -
Zhodnocení marketingové komunikace.
Iveta Brotánková -
Sociologie marketingové komunikace a formy životního stylu
Jan Vála -
Online marketing firem
Zuzana Beranová -
Rodinné podnikání - následnictví,výkonnost a konkurenceschopnost
Jan Zvolský