Bc. Martin Rosa

Master's thesis

Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podniku

Brand management and communication strategy in the family business
Abstract:
Diplomová práce pojednává o řízení značky, komunikační strategii a rodinném podnikání, s ohledem na současné trendy a tendence, včetně jejich aplikace v praxi konkrétního řešeného podniku. Teoretická východiska práce představují vývoj, důležitost, hodnotový žebříček a předání rodinného podnikání. Definuje pojem značka, hodnota značky a její řízení. Dále pojednává o marketingu, marketingové komunikaci …more
Abstract:
The diploma thesis deals with brand management, communication strategy and family business, with regard to current trends and trends, including their application in practice of a specific company. The theoretical part of the thesis presents development, importance, value ranking and handover of family business. It defines the notion of brand, brand value and its management. It also deals with marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Andrea Tomášková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní