Jan Suchánek

Bachelor's thesis

Dress code v českých organizacích

The Dress Code in Czech Organizations
Anotácia:
Bakalářská práce řeší téma pravidel oblékání ve firemním prostředí českých organizací dress code. V teoretické části na základě rešerše literárních zdrojů objasňuje, do jaké části marketingových komunikací problematika dress code patří, jaký význam má pro firemní kulturu, co vše může ovlivnit. Řeší také historické souvislosti, faktor prvního dojmu, důležitost dress code v obchodním styku a popisuje …viac
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of dress code in the Czech business milieu. The theoretical part employs analysis of literary sources to describe the sections of marketing communications the issue of dress code pertains to, its significance in company culture and all the things it may influence. This part also deals with the historical context, the importance of a first impression and the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zverejniť od: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Suchánek, Jan. Dress code v českých organizacích. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications