Průzkum loajality zákazníků sportovního průmyslu Huddersfieldu se zaměřením na ženy ve středním věku – Miroslava Solárová
Miroslava Solárová
Bachelor's thesis
Průzkum loajality zákazníků sportovního průmyslu Huddersfieldu se zaměřením na ženy ve středním věku
Customer Loyalty of middle aged women in the sports industry in Huddersfield
Abstract:
Vzhledem ke stále rostoucí konkurenci ve sportovním průmyslu se mnoho sportovních společností se snaží navázat dlouhodobě prosperující vztah se svými zákazníky. Loajalita zákazníka se stala jedním z nejdiskutovanějších témat v obchodní i akademické sféře. Většina akademiků se shoduje, že ?relationship marketing? je jedním z nejdůležitějších taktik pro dosažení loajality. Ve světové literatuře je uvedeno …moreAbstract:
Due to the growing competition in the sports industry, many sports companies desire to build a long-term profitable relationship with their customers. Customer loyalty has been one of the most discussed topics in the business and academic world. The majority of academicians agreed that relationship marketing is the most important tactic for achieving this. There are a number of different marketing …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2011
Identifier:
23298
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOLÁROVÁ, Miroslava. \textit{Průzkum loajality zákazníků sportovního průmyslu Huddersfieldu se zaměřením na ženy ve středním věku}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/m6u0vy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Solárová, Miroslava. Průzkum loajality zákazníků sportovního průmyslu Huddersfieldu se zaměřením na ženy ve středním věku. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Gabriel Kahoun -
Spokojenost zákazníků vybraného podnikatelského subjektu
Michaela BUČILOVÁ -
Spokojenost zákazníků B-Fit fitness Frýdek-Místek
Petr CHAMRÁD -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
Yana Litvinova -
Komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Petra Syrová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita