Miroslava Solárová

Bachelor's thesis

Průzkum loajality zákazníků sportovního průmyslu Huddersfieldu se zaměřením na ženy ve středním věku

Customer Loyalty of middle aged women in the sports industry in Huddersfield
Abstract:
Vzhledem ke stále rostoucí konkurenci ve sportovním průmyslu se mnoho sportovních společností se snaží navázat dlouhodobě prosperující vztah se svými zákazníky. Loajalita zákazníka se stala jedním z nejdiskutovanějších témat v obchodní i akademické sféře. Většina akademiků se shoduje, že ?relationship marketing? je jedním z nejdůležitějších taktik pro dosažení loajality. Ve světové literatuře je uvedeno …more
Abstract:
Due to the growing competition in the sports industry, many sports companies desire to build a long-term profitable relationship with their customers. Customer loyalty has been one of the most discussed topics in the business and academic world. The majority of academicians agreed that relationship marketing is the most important tactic for achieving this. There are a number of different marketing …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2011
Identifier: 23298

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Solárová, Miroslava. Průzkum loajality zákazníků sportovního průmyslu Huddersfieldu se zaměřením na ženy ve středním věku. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe