Bc. Nikita Novitskiy

Bakalářská práce

Virální audiovizuální reklama ve světě

Viral audiovisul advertising in the world
Anotace:
Virální audiovizuální reklama je nový fenomén marketingové komunikace, který vznikl díky naší dnešní vysoce inovativní a propojené době. Každý z nás neustále pozoruje dění ve světě za použití zařízení a aplikací připojených k internetu a sociálním sítím. Virální audiovizuální reklama má potenciál šířit se internetem a mezi spotřebiteli zcela jedinečným tempem. To umožňuje firmám a každému kdo se rozhodne …více
Abstract:
Viral audiovisual advertisements are a phenomenon of marketing communication enabled by the highly innovative and connected age we live in. Every one of us observes what is going in the world around us using devices and applications connecting us to the internet and the world of social networks. Viral audiovisual advertisements have the potential to spread throughout the internet and across audiences …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní