Sociální podnik na malém městě – Bc. Simona Marvan Krausová
Bc. Simona Marvan Krausová
Bakalářská práce
Sociální podnik na malém městě
Social enterprise in a small town
Anotace:
MARVAN KRAUSOVÁ, Simona. Sociální podnik na malém městě. Bakalářské práce. University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s. r. o.: Praha. 2022. 52 stran. Bakalářská práce na téma Sociální podnik na malém městě se zabývá analýzou sociálního podnikání na malém městě a návrhem marketingové propagace. Dále se zabývá problematikou, jaké jsou výhody a …víceAbstract:
MARVAN KRAUSOVÁ, Simona. Social enterprise in a small town. Bachelor´s Thesis. University College Prague – College of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics: Praha. 2022. 52 pages. The bachelor's thesis on social enterprise in a small town deals with analysing small-town social businesses and their marketing promotion design. Futhermore, this thesis deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2022
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/wdif4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jiří Holub, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Romana Kratochvílová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARVAN KRAUSOVÁ, Simona. \textit{Sociální podnik na malém městě}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/m71gmg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Sociální cestovní ruch. Podpora chytrými technologiemi.
Kateřina Malířová -
Sociální cestovní ruch. Podpora chytrými technologiemi.
Anna Frintová -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Sociální marketing jako nástroj komunikace tabuizovaných témat ve společnosti
Tereza Klatovská -
Sociální marketing a jeho efektivnost při řešení sociálních problémů
Ludmila Crhová -
Marketing kulturních a sociálních institucí
Monika Urbanová -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Sociální marketing jako nástroj pro posílení značky
Ondřej Bačina