Marketingové komunikace prodejny BIO VALAŠSKO.CZ – Bc. Eva Lhoťanová
Bc. Eva Lhoťanová
Diplomová práce
Marketingové komunikace prodejny BIO VALAŠSKO.CZ
Marketing Communications of the BIO VALAŠSKO.CZ Store
Anotace:
Výstupem práce je případová studie nákupního chování spotřebitelů produktů z farem i biofarem a projekt integrované marketingové komunikace maloobchodní prodejny BIO VALAŠSKO.CZ, vycházející z analýz konkurence včetně Porterovy, SWOT a tržních příležitostí v oboru prodeje bio a regionálních potravin ve Valašském Meziříčí a Rožnově pod Radhoštěm.Abstract:
The main outcomes of the thesis include a case study of consumer shopping behaviour related to farm and biofarm products as well as the project of integrated marketing communication of the BIO VALASSKO.CZ retail store, which is based on competitor analyses including Porter, SWOT and market opportunities related to bio and regional food sale in Valasske Mezirici and Roznov pod Radhostem.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zveřejnit od: 15. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lhoťanová, Eva. Marketingové komunikace prodejny BIO VALAŠSKO.CZ. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace biopotravin na českém trhu
Vendula Křišťanová -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
BIO farma s agroturistikou - podnikatelský záměr
Marcel Láznička -
Identifikace postojů zákazníků ke značce BIO - produkt ekologického zemědělství
Zuzana Pyšová -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Petra Němečková