Theses 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti XY zvýšením úrovně zákaznických služeb – Bc. Miluše Kyjovská

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Bc. Miluše Kyjovská

Diplomová práce

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti XY zvýšením úrovně zákaznických služeb

Project of Increasing Competitive Ability by Increasing the Quality of Customer Service in XY Company

Anotace: Diplomová práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti společnosti XY. Teoretická část práce je věnována sumarizaci teoretických poznatků z oblasti konkurenčního prostředí a konkurenční strategie, marketingové komunikace, služeb a vztahového marketingu. V praktické části je provedena analýza konkurenčního prostředí, Porterova analýza, SWOT analýza, analýza vnitřního okolí podniku a také průzkum spokojenosti zákazníků ze segmentu B2B. Výsledky všech provedených analýz jsou využity k sestavení konkrétních projektových opatření, vedoucích ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti XY na českém trhu. Projekt je následně podroben nákladové, rizikové a časové analýze.

Abstract: The Master thesis concerns with improving XY company in its competitive ability. The theoretical part deals with summarizing theoretical findings from the competitive environment, competitive strategy, marketing communication, services and relationship marketing. The practical part includes the analysis of competitive environment, Porter´s analysis, SWOT analysis, internal company analysis and also marketing research focused on B2B customer´s satisfaction. Based on results of analysis, the particular project proposals are set up. The aim of all the proposals is to gain competitive advantage of the XY company in the Czech market. Finally the project is submitted to the cost, risk and time analysis.

Klíčová slova: konkurenceschopnost, konkurence, strategie, analýza, zákaznický servis, služby, zákazník, loajalita, marketingová komunikace, diferenciace, B2B, B2C, vztahový marketing

Jazyk práce: čeština

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
  • Zveřejnit od: 2. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Kacr, CSc.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
https://portal.utb.cz/stag?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=29686 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Jak správně citovat práci

Kyjovská, Miluše. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti XY zvýšením úrovně zákaznických služeb. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 23. 3. 2019 16:04, 12. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz