Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na služby a cestovní ruch – Přemysl Barvík
Přemysl Barvík
Master's thesis
Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na služby a cestovní ruch
Marketing Strategy Proposal of the Company Focusing on the Services and Tourism
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost provozující motýlí domy. Hlavním cílem této práce bylo sestavení konkrétní marketingové strategie, která by přilákala nové segmenty zákazníků a vedla k růstu návštěvnosti. Pro sběr dat byly zvoleny metody telefonického dotazování a výsledky z navržené kampaně pro účel této práce. Na základě vyhodnocení těchto dat bylo pro …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing strategy proposal for a company operating butterfly house. The main goal of this work was to compile a specific marketing strategy that would attract new customer segments and lead to an increase in attendance. For data collection, telephone interview methods and results from the proposed campaign were chosen for the purpose of this work. Based on the evaluation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149583
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedúci: Jiří Lošťák
- Oponent: Hana Jurášková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARVÍK, Přemysl. \textit{Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na služby a cestovní ruch}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/m86ukl/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann