Petra Mihalovicsová

Master's thesis

Nation branding Slovenskej republiky od roku 1993

Nation branding Slovenské republiky od roku 1993
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá konceptem nation brandingu a veřejné diplomacie na případové studii značky Slovenské republiky, kterou si jako samostatný stát vybudovala od roku 1993. Autorka se v textu snaží poukázat na význam značky státu při prosazování cílů zahraniční politiky a na vliv aktivit zahraniční politiky na vnímání státu v mezinárodním společenstvu. V případové studii autorka hodnotí značku …viac
Abstract:
Master thesis applies concepts of nation branding and public diplomacy on a case study of the brand of Slovak republic, which has been developed since 1993. Author is pointing out the significance of having a nation branding strategy, which helps the country to acheive its foreign policy goals. At the same time author points out, that foreign policy itself influences the country brand. In a case study …viac
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá konceptom nation brandingu a verejnej diplomacie na prípadovej štúdii značky Slovenskej republiky, ktorú si ako samostatný štát vybudovala od roku 1993. Autorka se v texte snaží poukázať na význam značky štátu pri presadzování cieľov zahraničnej politiky a na vplyv aktivít zahraničnej politiky na vnímánie krajiny v medzinárodnom spoločenstve. V prípadovej štúdii autorka hodnotí …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedúci: Radka Druláková
  • Oponent: Jana Peterková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/62986