Analýza marketingové komunikace aquaparku – Kateřina Havlová
Kateřina Havlová
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace aquaparku
Marketing Communication Analysis of Water Park
Anotace:
Tématem této diplomové práce je analýza marketingové komunikace aquaparku. Cílem práce je nejen analyzovat současný stav marketingové komunikace aquaparku Centrum zdraví Bohuňovice, ale i navrhnout zlepšení budoucích komunikačních aktivit na základě výsledků provedeného výzkumu. V teoretické části je nejprve popsána charakteristika aquaparku a jeho marketingového prostředí, poté je uveden teoretický …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is the analysis of the marketing communication of the water park. The thesis goal is not only to analyse current situation of marketing communication of water park called Centrum zdraví Bohuňovice, but based on results of marketing research also to design improvements to future communication activites. In the theoretical part, the characteristics of chosen water park …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102417
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: Tereza Navrátilová
- Oponent: Ondřej Musil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace podniku Aquapark Uherské Hradiště, příspěvková organizace
Jan Maňásek -
Návrh marketingové komunikace aquaparku
Nikola Kursová -
Řízení lidských zdrojů v malé firmě - Centrum zdraví Bohuňovice
Alice ZBRAŇKOVÁ -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
PR as a part of integrated marketing communication
Slávka Máťášová