Využití SWOT analýzy pro marketingovou strategii cestovního ruchu ve vybraném regionu ČR – Radek Turčáni
Radek Turčáni
Bachelor's thesis
Využití SWOT analýzy pro marketingovou strategii cestovního ruchu ve vybraném regionu ČR
How to use SWOT analysis to the marketing strategy of tourism in a selected region of the Czech Republic
Anotácia:
Předmětem mé bakalářské práce využití SWOT analýzy pro marketingovou strategii regionu Horní Jiřetín. Hlavním cílem je návrh námětů marketingové strategie. Důvodem výběru tématu byla snaha pomoci městu Horní Jiřetín v navržení možností dalšího rozvoje města. Součástí bakalářské práce je zpracování detailní SWOT analýzy této oblasti, která bude sloužit jako podklad pro zpracování námětů marketingových …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is how to use SWOT analysis for marketing strategy of region Horní Jiřetín. The main objective is proposal of ideas for marketing strategy. The reason of writing this theme was the effort to help Horní Jiřetín with proposal options of further development the town. Part of the bachelor thesis is processing detailed SWOT analysis of this area which will lead as a background …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i2tf8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedúci: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie mezinárodní společnosti
Adam Flekal -
Obchodní a marketingová strategie divize logistiky spol. C.S. CARGO a.s. pro leta 2012 - 2014
Tereza Martincová -
Založení malé výrobní firmy včetně marketingové strategie pomocí projektu.
Dominik Lam -
Marketingová strategie jako nástroj oživení centra obce
Hana LISECOVÁ -
Analýza marketingové strategie města
Jiří Gajdušek -
Marketing mest
Aneta Tomečková -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Marketing města a „Smart Cities“
Kristýna Minaříková