Marketingová komunikace firmy Farma Ptýrov – Veronika Syrůčková
Veronika Syrůčková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace firmy Farma Ptýrov
Marketing communication of the company Farma Ptýrov
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o oblasti marketingové komunikace. Cílem bylo provést analýzu marketingových komunikačních nástrojů jezdeckého areálu Farma Ptýrov a následně navrhnout doporučení na zlepšení MK v budoucích obdobích. V prvních kapitolách práce je popsáno teoretické hledisko marketingové komunikace, její cíle a komunikační nástroje včetně komunikačního procesu. V praktické části práce …víceAbstract:
This bachelor thesis is about the marketing communication. The aim was to analyze the marketing communication tools of the riding area Farma Ptýrov and to suggest some recommendations of the marketing communication in the future. The first chapters describe the theoretical aspects of the MC, its goals and the communication tools, including the communication process. Firstly, in the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Jahodová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of reduplication in translations of the Dream in the Red Chamber
Kristýna Červinková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali
Název
Vložil
Vloženo
Práva