Martin Volánek

Bakalářská práce

Marketing v době hospodářské krize

How does recession affect marketing?
Anotace:
Práce teoreticky zkoumá vliv hospodářské krize na firmy a potažmo marketing. Srovnává Velkou hospodářskou krizi ze 30. let se soudobou finanční krizí, hledá společné znaky a ptá se, zda je krize pouze zcela negativní jev, nebo na ní může být i něco pozitivního.
Abstract:
The work is corncerned with situation of merketing departments of different societies during the recession. It focuses on how does the state of economy affect the business, and how does the business adapt itself to the situation.
 

Klíčová slova

krize recese marketing
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2010
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Radka Hulačová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20177