Chování spotřebitele v segmentu letenek – Lenka Mráčková
Lenka Mráčková
Master's thesis
Chování spotřebitele v segmentu letenek
Consumer behaviour in the airline ticket segment
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na identifikaci a analýzu faktorů ovlivňujících rozhodování spotřebitelů při nákupu letenek. Cílem práce bylo na základě dotazníkového šetření a rešerše zdrojů definovat, které parametry jsou pro spotřebitele při nákupu letenek rozhodující. Výsledky zobrazují cenu a kvalitu služeb jako jedny z hlavních faktorů ovlivňujících spotřebitele. Na základě poznatků z metodické části …viacAbstract:
The thesis focuses on the identification and analysis of factors influencing consumers' decision making when purchasing airline tickets. The aim of the thesis was to define, based on a questionnaire survey and a search of sources, which parameters are decisive for consumers when buying airline tickets. The results show price and service quality as some of the main factors influencing consumers. Based …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91614
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
- Vedúci: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91614
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Kamila Kubíková -
Chování spotřebitele při nákupu automobilů ve Středočeském kraji
Nikola Barancová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
František Kazlepka -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Jana Solařová -
Chování spotřebitele na trhu vzdělávání
Aleš Krejčí -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Dana Křivanová -
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
Denisa Čechová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Josef Bureš