Prvky populární hudby v kompoziční tvorbě Heinera Goebbelse – MgA. Robin Schenk
MgA. Robin Schenk
Bachelor's thesis
Prvky populární hudby v kompoziční tvorbě Heinera Goebbelse
Elements of popular music in compositions of Heiner Goebbels
Abstract:
Anotace Bakalářská práce „Prvky populární hudby v kompoziční tvorbě Heinera Goebbelse“ pojednává o způsobech, jež Heiner Goebbels používá k vytváření svých kompozic, které leží na hranici mezi hudbou artificiální a populární. Toto je konkrétně demonstrováno na čtyřech vybraných skladbách, jež jsou podrobně rozebrány s ohledem na již zmíněné prvky převzaté z populární hudby.Abstract:
Annotation Diploma thesis „Elements of Popular Music in Compositions of Heiner Goebbels” deals with ways Heiner Goebbels uses in his music compositions, that lie in between artificial and popular music. This is demonstrated on four chosen compositions that are thoroughly analyzed regarding the elements of popular music.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2013
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/q6h52/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2013
- Supervisor: doc. Martin Smolka
- Reader: Ing. MgA. Edgar Mojdl, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SCHENK, Robin. \textit{Prvky populární hudby v kompoziční tvorbě Heinera Goebbelse}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno, Faculty of Music. 2013. Available from: https://theses.cz/id/m9m5fg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/q6h52/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of MusicBachelor programme / field:
Art of Music / Composition
Theses on a related topic
-
Artificiální tvorba Jaroslava Ježka a její využití v hudební výchově na 2. stupni základních škol a středních školách
Tereza Hásová -
Současné trendy zvukové mixáže v populární hudbě - binaurální technologie a hudba v 3D prostoru
Kristián Majer -
Populární hudba jako zdroj hudebního materiálu pro jazz ve 21. století
Radim Přidal -
Populární hudba v první polovině padesátých let s případovou studií fungování Brněnského souboru Julia Fučíka
Petr Kudláček -
Křesťanská soudobá populární hudba v anglicky mluvících zemích
Miriam Kuklínková -
Československá populární hudba 70. a 80. let a totalita
Katarína Čabová -
Populární hudba a jazz v Litoměřicích, Ústí nad Labem a Teplicích od 50. let do současnosti
Jaromír Honzák -
Populární hudba v reklamě
Anna Hunáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights