Bc. Lenka Priesolová

Diplomová práce

Specifika sociální reklamy v českých podmínkách

Specific conditions of social advertising in Czech environment
Anotace:
Diplomová práce přináší pohled na reklamu jako na komunikační prostředek, jehož primárním cílem není hmotný zisk, ale upozorňování na celospolečenské problémy a informování o nich. Práce předkládá zhodnocení a šíři využití sociální reklamy a sociálního marketingu v českém prostředí a klade důraz na teoretické vymezení oboru – jeho diferenciaci od komerční oblasti, identifikaci subjektů zapojených do …více
Abstract:
The diploma thesis looks at advertisement as a communication tool that aims primary not at making profit but at bringing attention to social issues and at informing about them. Thesis shows evaluation and width of utilization of social advertising and social marketing in Czech environment and emphasis theoretic framework – distinction from commercial area, identification of subjects involved in implementation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace