Specifika sociální reklamy v českých podmínkách – Bc. Lenka Priesolová
Bc. Lenka Priesolová
Diplomová práce
Specifika sociální reklamy v českých podmínkách
Specific conditions of social advertising in Czech environment
Anotace:
Diplomová práce přináší pohled na reklamu jako na komunikační prostředek, jehož primárním cílem není hmotný zisk, ale upozorňování na celospolečenské problémy a informování o nich. Práce předkládá zhodnocení a šíři využití sociální reklamy a sociálního marketingu v českém prostředí a klade důraz na teoretické vymezení oboru – jeho diferenciaci od komerční oblasti, identifikaci subjektů zapojených do …víceAbstract:
The diploma thesis looks at advertisement as a communication tool that aims primary not at making profit but at bringing attention to social issues and at informing about them. Thesis shows evaluation and width of utilization of social advertising and social marketing in Czech environment and emphasis theoretic framework – distinction from commercial area, identification of subjects involved in implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b7cn8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Social media campaign
Ivan Komlenović -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Social Marketing: Vinea’s campaign “Bring life back to vineyard”
Barbora Horanská -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
New types of media and its influence on the marketing Campaign
Alonso Jan Hilgert Dongo Soria -
Human population history and evolution of culture: A phylogenetic approach
Pavel DUDA -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Business Plan for Social Media Marketing Agency
Anna Abramova