Formy vstupu na mezinárodní trhy – Ivana Braunerová
Ivana Braunerová
Bakalářská práce
Formy vstupu na mezinárodní trhy
The Forms of Entering to Intenational Markets
Anotace:
Každá organizace, a to jak výrobní či nevýrobní, která uplatňuje strategii růstu, se časem musí rozhodnout, zda bude nadále obchodovat pouze na domácím trhu nebo zda se rozhodne pro vstup na trh zahraniční. Toto rozhodnutí je pro management podniku velice závažné, protože musí být pro organizaci nadále zajištěna ziskovost, konkurenceschopnost, je třeba zvážit, zda se svými výrobky v silném konkurenčním …víceAbstract:
Every organization, whether productive or nonproductive, which pursued a strategy of growth over time must decide whether to continue trading only domestically or whether he decides to enter the foreign market. This decision is very serious business management, as it must be for the organization to ensure continued profitability, competitiveness, it is necessary to consider whether their products in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95609
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2012
- Vedoucí: Milan Stoch
- Oponent: Šárka Vilamová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Gender Aspects in Marketing Strategies
Mariia Kabanova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Purpose-driven marketing strategies
Ema Štefancová -
Corruption and International Trade
Reinolf Agyei -
Vliv ekonomicko-politické nejistoty na mezinárodní obchod
Michaela Vlková -
Mezinárodní obchod s technickým konopím
Daniel Šídlo