Marketingová strategie pro graficko-oděvní firmu – Bc. Michael Potocký
Bc. Michael Potocký
Master's thesis
Marketingová strategie pro graficko-oděvní firmu
Marketing strategy for a graphic-clothing company
Anotácia:
V dnešní době čelí graficko-oděvní průmysl mnoha výzvám. Mezi výzvy patřínapříklad intenzivní konkurence, udržitelnost, ekologie nebo e-commerce.Diplomová práce je věnována studiu strategického řízení a marketingu. Právě tojsou klíčové oblasti, které mohou firmám v tomto odvětví pomoci čelit výšeuvedeným výzvám.Strategické řízení je široký koncept, který zahrnuje několik klíčovýchaspektů. Strategické …viacAbstract:
In today's world, the graphic-apparel industry faces numerous challenges.These challenges include intense competition, sustainability, ecology, and ecommerce. The thesis is dedicated to the study of strategic management andmarketing. These may be key areas that can help companies in this industry addressthe challenges.Strategic management is a broad concept that encompasses several keyaspects. Strategic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM8003
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedúci: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Inovativní logistická řešení spojená s vývojem e-commerce
Anna Patrovská -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 6. 2024
Kohout, J.
4. 6. 2024