Farmářské trhy jako forma prodeje lokálních produktů – Pavlína Pacltová
Pavlína Pacltová
Master's thesis
Farmářské trhy jako forma prodeje lokálních produktů
Farmer´s markets as a form of sales of local products
Abstract:
Diplomová práce "Farmářské trhy jako forma prodeje lokálních produktů" si klade za cíl zjistit prostřednictvím marketingového výzkumu, jaké je povědomí spotřebitelů o možnostech nákupu lokálních potravin, a jaké jsou postoje těchto spotřebitelů zejména k farmářským trhům. Na základě výsledků tohoto výzkumu bude určen charakteristický zákazník farmářských trhů. První část teoreticky vymezuje problematiku …moreAbstract:
Thesis "Farmer's markets as a form of sales of local products," which aims to find out through research, what is consumer awareness about how to buy local food and what are the consumer's attitudes especially to the farmer's markets. Based on the results of this research I will determine the characteristic consumer of farmer's markets. The first part defines the theoretical issues of local food and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/64134
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Jana Blažková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/64134
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Segment LOHAS a nabídka regionálních gastronomických produktů Karlovarského kraje se zaměřením na farmářské trhy
Martina Borýsková -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci farmářských trhů
Jan Štědrý