Reklama a její vliv na zákazníka 21. století – Milena Skácelová
Milena Skácelová
Bakalářská práce
Reklama a její vliv na zákazníka 21. století
Business Promotion and its Effect on Specific Groups of Customers in 21st Century
Anotace:
Tato práce si klade za cíl popsat vliv reklamy a reklamních médií na moderního zákazníka 21. století. V teoretické části jsou popsány základní pojmy jako obecná reklama, typy reklam i její cíle a funkce. Dále jsou zde obsaženy druhy reklamních médií, etika reklamy, legislativa upravující reklamu, vývojové trendy a nakonec segmentace trhu jako nedílná součást reklamních aktivit. Praktická část je zaměřena …víceAbstract:
This thesis describes to the effect of advertising and advertising media on the modern customer in 21st century. The theoretical part describes the basic concepts of general advertising, creative types and its objectives and functions. It includes types of advertising media, advertising ethics, legislation governing advertising, trends in market segmentation, and finally as an integral part of promotional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Zveřejnit od: 30. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Skácelová, Milena. Reklama a její vliv na zákazníka 21. století. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 03. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Proměny burz v 21. století
Adriana Srbená -
Efektivní komunikace a marketing jako nástroj rozvoje neziskových organizací
Barbora Stárková -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Reklama, spotřební chování a plánování komunikační strategie
Aleš Zalabák -
Vliv migrace na trh práce v České republice
Natálie Valentová -
Kolektivní smlouvy a jejich vliv na trh práce v odvětví strojírenství
Josef Horňáček -
Národní soustava povolání a Národní soustava kvalifikací, vzájemné vazby a jejich vliv na trh práce v České republice
Irena Pangrácová -
Vliv koronavirové epidemie na trh práce v regionu Praha
Kien Le