Milena Skácelová

Bachelor's thesis

Reklama a její vliv na zákazníka 21. století

Business Promotion and its Effect on Specific Groups of Customers in 21st Century
Anotácia:
Tato práce si klade za cíl popsat vliv reklamy a reklamních médií na moderního zákazníka 21. století. V teoretické části jsou popsány základní pojmy jako obecná reklama, typy reklam i její cíle a funkce. Dále jsou zde obsaženy druhy reklamních médií, etika reklamy, legislativa upravující reklamu, vývojové trendy a nakonec segmentace trhu jako nedílná součást reklamních aktivit. Praktická část je zaměřena …viac
Abstract:
This thesis describes to the effect of advertising and advertising media on the modern customer in 21st century. The theoretical part describes the basic concepts of general advertising, creative types and its objectives and functions. It includes types of advertising media, advertising ethics, legislation governing advertising, trends in market segmentation, and finally as an integral part of promotional …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Zverejniť od: 30. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
  • Vedúci: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Skácelová, Milena. Reklama a její vliv na zákazníka 21. století. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 03. 2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 3. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola Olomouc

Moravian College Olomouc

Moravian College Olomouc

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management