Teaching English Using TPR Method – Bc. Veronika Šigutová
Bc. Veronika Šigutová
Bakalářská práce
Teaching English Using TPR Method
Teaching English Using TPR Method
Anotace:
Tato bakalářská práce se bude zabývat výukou anglického jazyka předškolních dětí pomocí metody celkové fyzické odezvy. Analýza se zaměří na kognitivní vývoj předškolních dětí, jakým způsobem se učí cizí jazyk a problematiku nevhodné výuky předškolních dětí. Cílem této práce je dokázat, že předškolní děti při osvojování cizího jazyka potřebují užití specifické metody a rovněž navrhnout řešení, jak pomocí …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the English teaching of preschool children with the help of total physical response method. The analysis focuses on the preschool children's cognitive development, how they learn a foreign language and the issue of inappropriate teaching of preschool children. The objective of this work is to prove that preschool children need to use specific methods when learning a …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/t8sc2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: PhDr. Diana Adamová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Marie Machničová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina pro školskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
K obecným principům osvojování cizího jazyka dítětem
Romana BALOUNOVÁ -
Principy osvojování cizího jazyka v předškolním věku ve vztahu k J.A. Komenskému
Jana TŘÍSKOVÁ -
Osvojování cizího jazyka na základě zájmů u žáků 3. ročníku střední školy
Zdeňka ĎURKOVSKÁ -
The Usage of Lapbook in Teaching English to Very Young and Young Learners
Monika Vejmělková -
The Impact of Language Choice on Young Learners’ Comprehension of Instructions and Use of Language
Eliška Čechová -
A comparative study on teaching English to very young learners
Magdalena Mašková -
Differentiation in a Heterogeneous ELT Class of Young Learners
Tereza Ježková -
Smartphone as an aid in the process of learning English language and its positive impact on students' information literacy
Iva Kubišová