A/B testování jako nástroj pro zvýšení míry konverze internetového obchodu – Bc. Andrea Kramecová
Bc. Andrea Kramecová
Bakalářská práce
A/B testování jako nástroj pro zvýšení míry konverze internetového obchodu
A/B testing as a tool for conversion improvement of e-shops
Abstract:
The aim of the thesis is to examine A/B testing and its contribution to the optimization process of e-shop. It contains a brief summary of the knowledge of web analytics and conversion rate optimization, describes the principles and main phases of A/B testing. It presents several tools for web analytics and optimization tools. The practical part is devoted to design and execution of three experiments …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je preskúmanie A/B testovania a jeho prínosu v procese optimalizácie internetového obchodu. Obsahuje stručné zhrnutie poznatkov z oblasti webovej analýzy a optimalizácie miery konverzie, popisuje princíp a hlavné fázy A/B testovania. Predstavuje niekoľko nástrojov webovej analytiky a optimalizačných nástrojov. Praktická časť je venovaná návrhu a realizácii troch experimentov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xwxyv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Dalibor Toth
- Oponent: RNDr. Zdenek Eichler
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Implementace rozšířeného elektronického obchodu Google Analytics
Albert Macas -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Komparace online marketingových nástrojů a jejich využití pro internetový obchod
Hana Polášková -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Google Chrome OS - teorie a praxe
Jan Hora