Bc. Petr TYPL

Bachelor's thesis

Srovnání inzerce ve vybraných časopisech zaměřených na ženy a muže

Comparison of advertising in selected journals oriented to male and female population.
Abstract:
Primárním cílem srovnání inzerce ve vybraných časopisech zaměřených na ženy a muže je získat informace, jakým směrem se ubírá tisková reklama v České republice (tzn., jak rostou či klesají výdaje do tiskové reklamy), dále najít specifika reklamy pro ženy a muže (obrazová část a genderové aspekty {--} reklamního zobrazování mužů a žen v časopisech pro muže a ženy), a jak tento vývoj konkrétně ovlivňuje …more
Abstract:
The primary goal of this comparison of advertising in magazines, focused on women and men, is to obtain information about the model of development of printed advertising in Czech republic (and how increases or decreases the investment to printed advertising), localize the specifics of advertising aimed at women and men (the graphics and the gender aspects of advertising images of men and women in this …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2007
Accessible from:: 10. 5. 2007
Identifier: 4879

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2007
  • Supervisor: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TYPL, Petr. Srovnání inzerce ve vybraných časopisech zaměřených na ženy a muže. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 10. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.