Srovnání inzerce ve vybraných časopisech zaměřených na ženy a muže – Bc. Petr TYPL
Bc. Petr TYPL
Bachelor's thesis
Srovnání inzerce ve vybraných časopisech zaměřených na ženy a muže
Comparison of advertising in selected journals oriented to male and female population.
Abstract:
Primárním cílem srovnání inzerce ve vybraných časopisech zaměřených na ženy a muže je získat informace, jakým směrem se ubírá tisková reklama v České republice (tzn., jak rostou či klesají výdaje do tiskové reklamy), dále najít specifika reklamy pro ženy a muže (obrazová část a genderové aspekty {--} reklamního zobrazování mužů a žen v časopisech pro muže a ženy), a jak tento vývoj konkrétně ovlivňuje …moreAbstract:
The primary goal of this comparison of advertising in magazines, focused on women and men, is to obtain information about the model of development of printed advertising in Czech republic (and how increases or decreases the investment to printed advertising), localize the specifics of advertising aimed at women and men (the graphics and the gender aspects of advertising images of men and women in this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2007
Accessible from:: 10. 5. 2007
Identifier:
4879
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2007
- Supervisor: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TYPL, Petr. \textit{Srovnání inzerce ve vybraných časopisech zaměřených na ženy a muže}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/mae5gf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TYPL, Petr. Srovnání inzerce ve vybraných časopisech zaměřených na ženy a muže. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Tematická, strukturální, kvantitativní a kvalitativní analýza bakalářských prací studentů oboru Andragogika
Gabriela MATÝSKOVÁ -
Motiv technologií v současném Večerníčku (kvantitativní a kvalitativní analýza)
Michaela OBSTOVÁ -
Zavedení a základní validace HPLC metodiky pro kvalitativní a kvantitativní analýzu fenolových látek obsažených v listech Arabidopsis thaliana
Magdaléna BUREŠOVÁ -
Využití vibrační spektroskopie při in-situ kvalitativní a kvantitativní analýze polyhydroxyalkanoátů v bakteriální biomase
Barbora Kevélyová -
Metody kvalitativní a kvantitativní analýzy PHA v buňkách cyanobakterií
Diana Černayová -
Základní kvantitativní a kvalitativní analýza anglických a českých projevů sloužících k nácviku tlumočnických dovedností na portále Speech Repository
Iva PARÁKOVÁ -
Žák v roli svědka šikany. Kvantitativně kvalitativní analýza modelů svědeckého chování žáků druhého stupně základních škol.
Kateřina Polášková -
Kvalitativní analýza výsledků hledání vybraných vyhledávačů
Martin Mikula