Sociálně pedagogický přístup učitele směřující k prosociálnímu chování žáků – Bc. Zita Nováková
Bc. Zita Nováková
Diplomová práce
Sociálně pedagogický přístup učitele směřující k prosociálnímu chování žáků
Social Pedagogical Approach of a Teacher Leading to Altruistic Behaviour of Students
Anotace:
Diplomová práce zkoumá význam sociálně pedagogického přístupu učitele ve vývoji prosociálního chování žáků. Má teoreticko- empirický charakter. Zabývá se vymezením sociálně pedagogického přístupu a jeho významu ve vyučovaní. Zaměřujeme se na humanistický přístup, popisujeme problémového žáka i to, jak s takovým žákem pracovat ve smyslu sociálně pedagogického přístupu. Dále uvádíme přehled odborníků …víceAbstract:
The diploma theses explores the importance of the social- pedagogical approach of the tea-cher in the process of creating altruistic behaviour of the pupils. It is theoretical and empiri-cal. The thesis investigates the description and importance ot the social- pedagogical appro-ach. We focus on humanistic approach, we describe a problematical pupil and also the way how to deal with him. We also state …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nováková, Zita. Sociálně pedagogický přístup učitele směřující k prosociálnímu chování žáků. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Úloha interpersonální komunikace v sociální práci s cizinci. Úloha interpersonální komunikace v sociální práci a její vliv na integraci cizince z pohledu odborných pracovišť Prahy 14 a Prahy 7
Nataliia Pochtar -
Pedagogická komunikace ve výuce odborného výcviku z pohledu žáků
Renata Kozlová -
Komunikace jako klíčový prvek v budování vztahu mezi učitelem a rodiči žáka střední školy
Nikola Pokorná -
Sociální komunikace aktérů prevence rizikového chování na základní škole
Jana Škopová -
Sociálně pedagogická komunikace mezi učiteli, rodiči a žáky na nižším stupni gymnázia
Ivana Rudnická -
Pravidla pedagogické komunikace z pohledu učitele dějepisu
Lenka Krábková -
Vliv počítačové komunikace na sociální komunikaci ve třídě
Veronika Miturová -
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková