Návrh marketingové strategie vybraného podniku – Bc. Nikol Andeltová
Bc. Nikol Andeltová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Marketing strategy proposal for selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie pro kavárnu v Mladé Boleslavi v kontextu rostoucí konkurence a měnících se preferencí zákazníků. Teoretická část definuje klíčové marketingové pojmy a koncepty. Analytická část popisuje vnitropodniková data, výsledky rozhovorů se zákazníky a analýzu konkurence. Na základě těchto poznatků byla provedena SWOT analýza a stanoven cíl: zvýšit …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the design of a marketing strategy for a café in Mladá Boleslav in the context of growing competition and changing customer preferences. The theoretical part defines key marketing terms and concepts. The analytical part describes the internal company data, results of customer interviews and competitor analysis. Based on these findings, a SWOT analysis was performed and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/tuqa0/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková