Bc. Michaela PAPEŽOVÁ
Diplomová práce
Analýza image značky Ryor
Analysis of brand image Ryor
Anotace:
Práce se zaměřuje na vnímání image značky Ryor u cílové skupiny zákaznic ve věku 20-26 let. V rámci teoretické části práce popisuje problematiku značky a její komunikaci na poli kosmetického průmyslu. Dále charakterizuje image a firemní identitu. Praktická část obsa-huje analýzu individuálních hloubkových rozhovorů s respondentkami zastupujícími cílo-vou skupinu. Na základě závěrů této analýzy práce …víceAbstract:
This dissertation is focused on image perception of the brand Ryor by the target group of female customers within 20-26 years of age. The theoretic part covers Ryor branding and the communicaton within the beauty industry. It also defines image and company identity. The practical part includes analysis of individual in-depth interviews with respondents re-presenting the target group. The project part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18413
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAPEŽOVÁ, Michaela. Analýza image značky Ryor. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Firemní identity v českém zbrojním průmyslu na příkladu České Zbrojovky Uherský Brod
Vojtěch Jagoš -
Studie firemní identity společnosti penetrující na trh
František Šimon -
Analýza firemní identity hotelu Imperial Art Deco
Kamilla Khatmullina -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Budování identity podniku
Julie Cvrčková -
Návrh firemní identity společnosti
Marek Basler -
Analýza firemní identity a image společnosti L´Oréal v České republice
Monika Kovačová