Bc. Michaela PAPEŽOVÁ

Diplomová práce

Analýza image značky Ryor

Analysis of brand image Ryor
Anotace:
Práce se zaměřuje na vnímání image značky Ryor u cílové skupiny zákaznic ve věku 20-26 let. V rámci teoretické části práce popisuje problematiku značky a její komunikaci na poli kosmetického průmyslu. Dále charakterizuje image a firemní identitu. Praktická část obsa-huje analýzu individuálních hloubkových rozhovorů s respondentkami zastupujícími cílo-vou skupinu. Na základě závěrů této analýzy práce …více
Abstract:
This dissertation is focused on image perception of the brand Ryor by the target group of female customers within 20-26 years of age. The theoretic part covers Ryor branding and the communicaton within the beauty industry. It also defines image and company identity. The practical part includes analysis of individual in-depth interviews with respondents re-presenting the target group. The project part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor: 18413

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAPEŽOVÁ, Michaela. Analýza image značky Ryor. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace