Cenová rozhodování v mezinárodním prostředí – Bc. David Kebl
Bc. David Kebl
Diplomová práce
Cenová rozhodování v mezinárodním prostředí
Pricing decisions in an international environment
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá cenotvorbou jakožto důležitým marketingovým nástrojem. Cena je jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňujících nákupní chování zákazníka a správná cenová strategie tudíž může zásadním způsobem přispět k úspěchu produktu na trhu, a tím i k celkovému obratu podniku. Teoretická část na základě rešeršní práce představuje historii obchodu a podrobně probírá strategie cenotvorby …víceAbstract:
This thesis deals with pricing as an important marketing tool. Price is one of the most important factors influencing customer buying behavior. The right pricing strategy can therefore make a major contribution to the success of a product in the market and thus to the overall turnover of a company. The theoretical part, based on the research work, presents the history of the business and discusses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Oponent: Iveta Němečková, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Využitie shopper marketingu u retailerov s rýchlo obrátkovým spotrebným tovarom v Českej Republike
Michal Orosz -
Využití 3D Animace mimo filmový průmysl
Lukáš Přikryl -
Dopad online obchodování na vznik odpadu v době covidové pandemie
Tereza Hněvkovská -
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková -
Brandová strategie pro FMCG značku
Sviatlana Listratsenka -
Tvorba ceny vybraných produktů na trhu FMCG
Iva Bartáková -
Využití barev při tvorbě obalů ve FMCG
Markéta Kratochvílová -
Consumer responsiveness to price reductions of FMCG products
Eliska Brabencova
Název
Vložil
Vloženo
Práva